Förluster

Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket om helgens debakel. Ännu en omgång av Örebroförluster men ÖSK tog i alla fall med sig en poäng hem. På de mål och chanser man kan se på http://www.meningsfullt.se/onyx/arkiv/main.asp?page=2009-11-142 så ser det bra ut. Men tyvärr så får Onyx in några skitmål, särskilt suddenmålet. Eftersom man inte får se hela matchen så kan jag ju inte avgöra vilket lag som förtjänade vinsten. Men om man utgår ifrån att de tog med alla de bästa målchanserna så hade båda lagen kunnat förtjäna en vinst.

Lillån tappade 6-1 till 7-10 på typ en period. Jag vet inte vad som hände riktigt men det får vara det enda jag säger om detta.

Axberg hade ingen lätt match borta mot Nykvar och 8-2 var talande siffror. Nykvarn var tydligen storleken större och det var väl inte så mycket att göra åt saken.

Tills nästa helg då det vankas 3 hemmamatcher!


/HJ

Kommentarer
Postat av: Undrande

3 hemmamatcher? ÖSK spelar borta mot Visby om jag inte minns fel.

2009-11-20 @ 22:47:37
Postat av: raktpasakinnebandy.blogg.se

Javisst är det så. Det var bara något jag hade fått för mig.

2009-11-20 @ 23:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0