Vafan...

Det slog mig precis att det fan inte är något av Örebrolagen som spelar hemmamatch denna helg. Ingen omgång förra helgen och inga hemmamatcher denna helg. Det gör mig lite besviken och jag känner abstinensen krypa upp bakom mig. Nerike spelar tydligen hemma, men nja. Vad gör man då om man är sugen på att kolla på innebandy?
Någon juniormatch? Div. 3,4,5? Jag skulle kunna säga att jag blivit bortskämd efter att ha sett massa div. 1 och 2 matcher och fått njuta av bländande spel, vinster och skönlir. Men nej, det har man ju verkligen inte blivit bortskämd med den senaste tiden. Så det kan jag ju inte säga. Ekängen och Hovsta är de enda lagen som i min mening tåls att kolla på i div. 3. Div. 4 och 5 är ju mindre tillfredställande. Blir det då till slut ett besök till ehh, vart spelar ÖSK damer sina hemmamatcher? Jag hörde någon säga Birgittahallen. Men så kan det väl ändå inte vara. Jag antar att det är i Mellringehallen. Nykvarn kommer ju på besök och vi får hoppas på att det blir en dubbelseger över Nykvarn då Axberg åker till Nykvarn för att plocka några pinnar.

Det ser på förhand ut att bli en tuff omgång för våra kära Örebrolag i div. 1 och 2, men vi får hoppas och se.
Jag återkommer imorgon igen för en närmare koll på helgens omgångar.

Just ja, om det är någon som har något tips om bra innebandy i helgen så får de gärna höra av sig.


// HJ


Kommentarer
Postat av: Mark

Div 1 västra Dam



ÖSK vs Nykvarn



Spelplats: Mellringehallen



Matchstart: 14.00



Tror att det är deras Div3-lag som spelar i Birgittahallen.

2009-11-13 @ 01:30:01
Postat av: :)

haha ditt favvolag nerike spelar ju på lördag 16.30 i mellringe ;)

2009-11-13 @ 07:46:46
Postat av: Hmm

Ekängen lirar borta mot Ekeby på lördag 11.15.

Men du har väl inget körkort?

2009-11-13 @ 08:55:43
Postat av: Lillån

Lillån p94 spelar mot Nerike i lillåhallen måndag kl 19.15.. :P

2009-11-13 @ 08:59:09
Postat av: raktpasakinnebandy.blogg.se

P94 känns sådär. Har jag inget körkort? Där ser man. Det har jag ju dock, men ekeby blir det verkligen inte.

2009-11-13 @ 10:27:44
Postat av: JG

Har skrivit ihop en "Inför matchen mot Nykvarn"...



Du är välkommen att följa med oss, där finns plats in min bil. =)



Slår mig en signal eller messa... mitt nummer finns under kontakt på vår hemsida.

/Jerry


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0