Äntligen!

Jag har precis fått reda på att det imorgon blir officiellt att forwarden Fredrik Backström ska träna med Axberg för första gången. Backström har suttit på bänken alldeles för länge, i stort sett hela förra och förrförra säsongen och även nu i inledningen av denna säsong. Det har enligt Barbal inte lossnat för honom i Lillån och jag har alltid tyckt att det är ett sånt jävla slöseri. Men nu äntligen så tar han steget och försöker få lite miljöombyte och försöka spela igång sig själv. Inget är klart när det gäller en permanent övergång, men det är ett stort och viktigt första steg. Det är precis vad både han och Axberg behöver. Lillån använder honom ju ändå inte, så det är deras förlust.

Jag säger ja tack till talangen Fredrik Backström i Axberg!

Kommentarer
Postat av: Jo

Många undrar - Vem är Du?

2009-10-07 @ 07:01:03
Postat av: ja

haha bra där! vem är den mystiske bloggaren?? troligen vågar han inte gå ut med sitt riktiga namn..

2009-10-07 @ 07:32:31
Postat av: Varför

Spelar väl ingen roll vem det är, roligt att alla spekuluerar : -))

2009-10-07 @ 07:38:40
Postat av: Anonym

Jag gissar på en viss juniorspelare i Lillån...?

2009-10-07 @ 08:41:30
Postat av: Anonym

Du är BÄST fortsätt så här så kommer de bli ett rolig år!!

2009-10-07 @ 09:34:35
Postat av: :)

ja vem det än är så sprider han mycket negativa vibbar kring innebandyn i örebro.. inte mycket som är bra direkt.

2009-10-07 @ 09:41:03
Postat av: Harry Bosch

Bra blogg, fortsätt så här.

2009-10-07 @ 10:11:28
Postat av: Negativa vibbar???

Tycker bloggaren håller sig till sanningen bara....

Keep up the good work...

2009-10-07 @ 11:03:10
Postat av: "negativa vibbar"

Om att "sprider... mycket negativa vibbar kring innebandyn i örebro" kan jag inte hålla med. Det är ju en blogg för tusan... allt behöver inte tas på allvar, utan för vad det är, spekulationer o skoj kring plastbandy i gnällstaden!



Ett tips: be inte om ursäkt, utan fortsätt o skriv!

2009-10-07 @ 11:33:35
Postat av: Förresten... sann eller falsk...

...ang. Fredrik Backström + Axberg... ikväll får vi se!?!

2009-10-07 @ 11:36:31
Postat av: Labin

Kul att du vill köra samma sak som jag (Labin)gjorde för 4 år sedan, synd bara att du missade en väääldigt viktig del i en sådan här "blogg". Joo att hålla sig till sanningen.

Jag tummade aldrig på den saken och jag hoppas verkligen att du fortsätter skriva om Lillån mm men håller dig till 100% med sanning.

Det gjorde jag och därför kunde jag efter ett tag kliva fram och säga vem jag var, undrar om du vågar de sen?!



Mvh

Labin

2009-10-07 @ 14:35:55
Postat av: Anonym

Det lär han inte våga för då skall jag lätt åka hem till honom och snacka lite,,,ge fan i och sprida en massa skitsnack om Lillån och träningar.. Inte ett skit stämmer.

Annars tycker jag det är kanon kul med någon som vill blogga om innebandy och örebro, men håll dig för f.. till sanningen.



Sportchefen Lillån aka Daniel Rönnberg...

2009-10-07 @ 14:39:57
Postat av: BB

Ska "Lillåns Sportchef" åka hem till BlondinBella och Kissie på vägen eller? Tycker det bara är helt rätt att någon utomstomstående som inte är så j-la insnöad kommer och säger vad den tycker, även om dte inte är till 100% sanning då det är en BLOGG. Kolla Aftonbladet så får du se hur j-la hög sanning det står bakom deras artiklar.



Uppskattad och rolig BLOGG!



F.Ö. har du backup om någon knackar på din dörr.

2009-10-07 @ 15:00:30
Postat av: Huh?

Känsligt för vissa tydligen.... Rönnberg du uppträder föredömligt i din roll som sportchef. Hotar att komma hem till bloggförfattaren? Säger mer som dig som person än om inlägget du nyss skrev. Till Labin, jag är inte insatt i situationen men sanningen kan väl skilja sig från person till person. Det du uppfattar som bra kan väl person2 uppfatta som dåligt?

2009-10-07 @ 15:03:39
Postat av: Ross

Vad är det som inte är sant?

2009-10-07 @ 15:21:41
Postat av: raktpasakinnebandy.blogg.se

Javisst, jag förstår om ni reagerar på inlägget "det stormar i lillån". Det kanske var lite väl intimt och vissa saker har andra inte med att göra, förutom de i laget. Jag är ett stort fan av Lillån så det handlar inte om någon smutskastning. Det som kan kräva en ursäkt är om jag, som sagt, skrev saker som ni tycker borde stanna i laget, vilket jag kan repsektera. Men att jag ljuger, det är en lögn.

2009-10-07 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0