Det är torsdag

Jag kan ju börja med att svara på en kommentar jag fick. Det var något om att jag hade ett stort axbergshjärta. Det har jag verkligen inte. Orsaken till att det bara blev ett matchreferat från Axbergsmatchen senast var ju att de andra lagen hade bortamatcher. Sedan hade jag ej tid att kollla upp de andra matcherna och det blev som det blev. Jag ger ros när det förtjänas och tvärtom. Jag har ett minst lika stort hjärta för Lillån och ÖSK. Men just nu krossar de mitt hjärta.

Med det ur världen så hade jag tänkt att skriva mitt spelinlägg, men div. 1 oddsen kommer inte förns imorgon denna vecka så det får vänta.

Fredrik Backström spelar sin första match borta mot Vingen. Ska bli kul att se hur det går för honom.

Ja, som ni märker har jag inte så mycket att skriva just nu. Jag återkommer imorgon när det kommer spelinlägg och införinlägg.

/HJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0