En fråga

Jag kom på en sak som jag satt och funderade över i helgen. Ingen jag frågade visste heller varför, så nu tänkte jag se om det kanske är någon av er som vet? Varför spelas matcherna i Mellringehallen och inte i idrottshuset?
Har den vart bokad av någon annan skitsport eller vill de ha en "tätare atsmofär" som det blir i Mellringehallen då det blir för lite folk i idrottshuset? Jag föredrar idrottshuset även om det känns som att det är mindre folk. Om någon vet får ni gärna kommentera det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inne på rätt spår angående atmosfären, en annan och kanske den största anledninge är att lagen tränar i Mellringe och vill därför också spela där. Dum att ge bort hemmafördelen med att spela i en annan hall än man tränar.

2009-10-06 @ 19:00:08
Postat av: raktpasakinnebandy.blogg.se

Ja det låter logiskt. Tack för kommentaren.

2009-10-06 @ 20:03:35
Postat av: Vi som gillar Axberg

Golvet i Mellringe anses vara bäst i stan då Börje Sääf "vet hur man gör". Mellringe är därmed Örebros innebandy hall numero uno.



Men sen finns där ett nytt basketlag i Örebro vettu...

2009-10-06 @ 21:53:58
Postat av: "ÖSK effektivast mot favorit"

ÖSK Dam bör skaffa munkorg till Henric Rudin...

Postat av: mellringe

ja golvet är bra dom få gånger det städas och det sker troligen enbart dagarna innan ösk eller lillån har match.. annars är det som bambi på hal is

2009-10-07 @ 14:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0