Innebandy i Örebro

I år har vi i Örebro 2 lag i div.1 Mellersta Svealand, Lillån och ÖSK, och 1.5 lag i div.2 Mellersta Svealand, Axberg och Nerike. Jag kommer här att ge er min syn av lagen, matcherna, div.1 och div.2 och annat jag kan få tag på. Kan hända att något annat Örebrolag omnämns, men det visar sig. Daminnebandy och Kumla ligger väldigt långt nere på min intresse och gilla lista, väldigt långt nere. Det jag skriver kommer att vara ärligt och rakt på sak. Jag kommer inte att skriva saker som jag inte menar och jag kommer inte att ge ros till någon jag personligen gillar eller känner, bara för att vara snäll. Jag ligger lite efter inför den 3e omgången och kommer därför att skriva en kortare resumé av tidigare händelser såfort jag får tid. 

/ HJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0