ÖSK, ny målsättning?

De som läste dagens NA såg att ÖSK nu ska diskutera om de ska skaffa en ny målsättning. Det innebär alltså att SSL satsningen därmed efter 6 omgångar är över. Det låter ju tråkigt men även sunt. Javisst allt kan hända men det är väldigt långt ifrån just nu. Frågan är bara vad den nya målsättningen innebär? Komma topp 3 igen? Det har man ju inte tjänat så mycket på tidigare år. Hur som helst så är det tråkigt för innebandyn i Örebro.

Blir inget matchreferat från ÖSK matchen. Inte idag i alla fall.

Jag börjar få kalla fötter angående Axberg och deras eventuella vinst idag. Jag skrev tidigare att jag tror att de vinner. Men det verkar som att målvaktssituationen är värre än befarat. Och med en ung, nervös och orutinerad målvakt så har man nog inte någon stor chans att vinna om jag ska vara ärlig. Man lånar inte heller ner några spelare från ÖSK och det blir väldigt tufft idag. Man kan ju alltid hoppas, men det ser inte bra ut.

2.20 på Solfjäderstaden på Nordicbet ser plötsligt ut som ett bjudodds. Ganska högt spelvärde om jag ska vara ärlig. Varför inte lägga den i en dubbel tillsammans med Torshälla? 1.08 är inget att hänga i julgranen. Men det är ändå 8% ränta på dina pengar. För det finns ingen chans i helvetet att Nerike tar poäng.

/HJ


Kommentarer
Postat av: Harry Bosch

Ung? Ja för mig är 44 ungt!

2009-10-24 @ 16:15:37
Postat av: raktpasakinnebandy.blogg.se

Hehe, han var kanske inte så ung. Men det var snack om att det skulle bli en ung målvakt. Nu blev det som det blev ändå.

2009-10-24 @ 19:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0