Tråkig helg ännu en gång

Lillån kan inte vinna i år verkar det som. Jag vet inte riktigt vad som hänt. Är det verkligen en sån stor skillnad mellan div. 1 och div. 2? Eller är det andra faktorer som spelar in? Jag såg ingen match i helgen denna helg. Så jag har faktiskt ingen lust att skriva något statistiskt matchreferat om en match där örebrolaget förlorade. Men det är bara att ta nya tag till nästa helg. Jag hoppas att det var någon som tog rygg på mitt tips om Solfjädern och Torshälla. Gratis pengar isåfall. Kommer antagligen att dyka upp en gästskribent de kommande dagarna då jag inte har möjlighet att skriva på några dar from måndag. Han kanske kan flyga in med en frisk fläkt och skriva något skoj.

/HJ

Kommentarer
Postat av: ser

man till lillån förra året så hade dom div 2´s bästa anfallspel men försvarspelet höll bara godkännd div 2 klass och då blir stegt stort. man borde värvat 2-3 backar som är div 1 mässiga. (det är säkert inte så lätt att hitta ifs)

2009-10-26 @ 07:58:21
Postat av: Lillåns

backar är ju även rätt skadebenägna o när man tappar Martinsson och sen inte som du säger värvar några fler (finns det så många fler i stan som inte är fast i axberg eller ösk??) så blir det inte så stabilt kan jag tänka...

2009-10-26 @ 10:02:56
Postat av: Sist i serien - Lillån byter tränare

Den femte förlusten på sex matcher kom i helgen.

Nu väljer Lillån IBK att byta tränare.

Deniz Barbal ut och Mikael Ahlén in. Ahlén som förde Lillån till serieseger i Division 1, tar över ansvaret redan idag och assisterande tränare löses i veckan.



http://na.se/sporten/innebandy/1.611218

2009-10-26 @ 14:27:54
URL: http://na.se/sporten/innebandy/1.611218
Postat av: ????

Har du dött???

2009-10-29 @ 16:56:29
Postat av: Ludde Wiss

2009-10-29 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0