Snabbt inlägg

Förvånansvärd låg publiksiffra när ÖSK tog emot Visby. Efter 3-2 målet av ÖSK så kändes Visby aldrig farliga och verkade inte vara så sugna på att ta poäng. När man spelar med laget så långt nere i plan som de gjorde så förlorar man mot ÖSK. Så är det bara. ÖSK tog ett steg mot kval medan Lillån ser ut att få det väldigt tufft. En spelare som var bra och utmärkte sig den här matchen var Villiam Aspegren som var väldigt aktiv, hade mycket boll och var allmänt nyttig.

Axberg kryssade i fredags och vi får se om det räcker för att säkra nytt kontrakt. Man lär behöva vinna båda de 2 sista matcherna. Matchen mot Karlskoga i sista omgången kommer antagligen bli helt avgörande. Kan bli 2 spännande matcher i sista omgången. Jag hörde att Bacciarini var bra i Axbergsmålet. Han var även duktig på att applådera under ÖSK - Visby. Jag tror inte att jag överdriver om jag säger att han klappade händerna i 30 av de 60 minutrarna.

Blev snabbt och hafsigt detta inlägg. Men jag har bråttom.

Ja just ja, tack för andra gratisinträdet på raken på ÖSK-matcherna. Brukar få halva priset när Ragnarssons farsa står där. Men senaste två har det blivit gratis när någon annan stått där. Vet ej varför, men tack i alla fall.


/jeHJe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0