Ojdå

Ryktet spred sig på något sätt ganska snabbt och med över 70 unika besökare idag så känns det ju som att jag kommer att ge detta en chans. Detta innebär att jag måste sätta mig ner och dra ihop det som hänt under försäsongen och statusen i trupperna. Jag kommer att försöka göra det senast imorgon.

Tills vidare kan jag säga en sak. Ett av ÖSK:s största misstag har de redan gjort innan säsongen har börjat. Vilket? Jo, att man INTE plockade upp Ludwig Wiss från Axberg. Ludwig Wiss som i stort sett gör det lika bra på alla positioner, som har en jävligt hög lägstanivå, alltid är stabil och lägger ner jobbet. Nu spelar han i Lillån och Rönnberg och resten av Lillån är nog mycket nöjda. ÖSK får i det här fallet ställa sig i skamvrån.



/ JEHJE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0