Hotad

Anonym om Äntligen!:
Det lär han inte våga för då skall jag lätt åka hem till honom och snacka lite,,,ge fan i och sprida en massa skitsnack om Lillån och träningar.. Inte ett skit stämmer.
Annars tycker jag det är kanon kul med någon som vill blogga om innebandy och örebro, men håll dig för f.. till sanningen.

Sportchefen Lillån aka Daniel Rönnberg


Om jag inte läser fel så är det där ett hot? Det känns ju sådär att sportchefen ska komma med ett hot på en blogg som INTE sprider skitsnack. Ska jag kanske skicka inlägget till dig först så att du får godkänna vad du tycker är ok eller inte? Om du tycker att jag sprider skitsnack, då kanske du ska ta ett besök på dina egna träningar eller kalla till ett möte med dina spelare. Det är inte precis så att jag tagit det jag skrivit rakt ur luften. Nej du Rönnberg, det är skillnad på att skriva en blogg och att hota någon. Känns ganska omoget om jag ska vara ärlig.

Sen Labin. Jag respekterar dig och den blogg du hade. Men jag ställer mig väldigt oförstående till vad som inte är sanning?

Både Rönnberg och Barbal är välkomna att kommentera vad de inte tycker är sanning. Ni kan ju citera vad jag skrivit och kommentera det här. Om det sedan mot förmodan visar sig att det jag inte skrivit är sanning så kommer jag att gå ut med en ursäkt. Men tills dess.

/HJ


Kommentarer
Postat av: Hilbe

Tycker också att det är rent omoget. Han är ju sportchef i Lillån föffa-an!! Härlig blogg, tvivlar inte en sekund på att du håller dig till sanningen. Känns oerhört skönt med en liten ''gossipgirl'' inom innebandyn här i Örebro! Skruva inte ner på tempot nu utan fortsätt att sätta liv i innebandyörebro med dina inlägg!



Mvh Hilbe

2009-10-07 @ 15:45:05
Postat av: Anonym

tänk på att det inte är så svårt att skriva ett alias t.ex Rönnberg och sen skriva skit,,, kan ju faktiskt vara nån annan som skriver i hans namn...



En tanke bara...

2009-10-07 @ 15:53:24
Postat av: raktpasakinnebandy.blogg.se

Det var min första tanke också. Men enligt en källa så verkar det som att det är han.

2009-10-07 @ 15:55:39
Postat av: div 3

shena rolig blogg!KOmmer du skriva om div alt div nåt eller e detbara ösk lillån? Trevlig blogg ialla fall

2009-10-07 @ 19:01:28
Postat av: ???

Hur fan kan du ha en källa om det? Ringde någon dig och sa , jag vet att Rönnberg skrivit en sak på bloggen? då måste ju den personen ha suttit brevid och sett han skrivit det. Eller så ringde han din källa och sa att han hotat inom loppet av 30 min ( se klockslagen på inläggen)



Källa? god dag yxskaft...

2009-10-07 @ 19:02:52
Postat av: Manny

Storm i vattenglas...

Lugna ner er. Äntligen nån som vill engagera sig.

Kör på - skit i kritiken - men ett tips - så länge du tänkt vara anonym kommer du få mycket skit tillbaka. Då framstår du bara som att du inte står för vad du skriver.

2009-10-07 @ 19:39:20
Postat av: ÖSK

Håller med manny, så länge du är anonym så blir hela bloggen en känsla av att du inte står för det du skriver. Sedan säga att du vet saker via källor gör det ju ännu mer löjligare. Bloggen är en kanon idè men att skriva saker om olika människor/lag och sedan göra det anonymt, gör dig bara till "fegis"



/ En som nu VET vem du är......(var ganska enkelt att kolla upp via en viss länk..)

2009-10-07 @ 21:15:04
Postat av: raktpasakinnebandy.blogg.se

För det första, om du vet vem jag är och klagar på att jag är anomym och har skrivit två ledsena kommentarer till detta inlägg (??? och ÖSK), så förstår jag ej varför du håller det inne. Antingen så vet du inte eller så vill du inte av någon anledning. Blir lite fundersam. Spelar inte en sådan jättestor roll. Sedan så skrev jag att det VERKAR vara han. Och orsaken till att jag inte säger vilka "källorna" är och hur det gick till är för att jag inte vill hänga ut dem. Och ni får gärna tycka vad ni vill om mitt skrivande och anonymitet. Ni behöver inte läsa denna blogg. Den är kanske inte för alla.

2009-10-07 @ 23:02:36
Postat av: raktpasakinnebandy.blogg.se

Till Manny: Jag förstår precis vad du menar och jag är beredd att ta skit pga min anonymitet. Jag tycker bara att det är kul att det äntligen visas lite känslor i ett innebandyörebro som på senaste tiden, i mina ögon, känts lite homogent. Jag vet själv inte om jag alltid kommer att vara anonym, om jag ska gå ut med vem jag är eller om jag ens kommer att fortsätta skriva. Jag började i fredags, så har inte riktigt ännu bestämt hur detta ska fortsätta.

2009-10-07 @ 23:15:55
Postat av: Anonym

Klart du ska fortsätta... att skriva OCH vara anonym. =)

2009-10-08 @ 01:08:30
URL: http://www.axberginnebandy.se
Postat av: Martin

Komiskt att man klagar på att HJ är anonym och sedan skriver namn som ??? eller ÖSK "man ska inte kasta sten i glashus" eller hur heter det?



Förövrigt så förstår jag inte alls hur man kan ifrågasätta honom bara för att han är anonym? kan någon snälla förklara hur man får ihop de? att Alias Rönnberg redan varit inne och "hotat" borde nog öka förståelsen till vald anonymitet.

2009-10-08 @ 09:44:39
Postat av: Anonym

Kanonbra blogg! Förändra inget!

2009-10-08 @ 09:47:23
Postat av: Labin

Kära falskrycktesspridare, utvecka DETTA tack



Träningarna är kassa och man spelar nästan bara två-mål hela träningarna, tränaren är inte där hela tiden och kommer försent till träningarna, nyckelspelare dras med småskador och sjukdomar, spelare snackar om att de inte kan utvecklas bra nog i Lillån, spelare snackar om att de eventuellt skulle kunna byta lag. Men det ska sägas att trots allt detta så är det ett sammansvetsat lag. Men de är kanske lite väl lata för att ta sig uppåt i seriesystemet som sportchefen Daniel Rönnberg härjar om.

Det är vad Labin kallar osanning, jag känner Lillåns tränare väldigt bra och han har sagt till mig att han inte kommit sent någon gång förutom den gången han var hemma och vinkla till sin zorro klubba.

Detta var förra året 4/9 på torsdags träningen.

2009-10-08 @ 10:07:43
Postat av: Anonym

Tycker att det är skitkul att nån skriver om och uppmärksammar innebandyn i Örebro. Oavsett om något stämmer eller inte så är det kul att höra någon intressera sig för innebandyn. Och vad fan är det för dumheter att hota någon som skriver en blogg? Han skriver vad han hör/tycker/vet och då behöver han väl inte få skit för det. Som någon sa, kolla aftonbladet, expressen eller någon av alla miljontals bloggar runt om i världen och du märker att det inte är särskilt mycket sanning i de medierna heller.

2009-10-08 @ 10:46:14
Postat av: Johan Ö

Jag tycker det är jättekul att den här bloggen startat. Men visst är det viktigt att det som står är sant, om bloggaren inte själv rubricerar det skrivna som rykten. aftonbladets/expressens "klickmagnets-rubriker" är väl inget att sträva efter?

2009-10-08 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0